Obrazec za vračila in menjave

Če želite reklamirati blago, izpolnite "Obrazec za reklamacijo" in ga pošljite zraven reklamiranega blaga.

Pred oddajo se prepričajte, da to ni napaka, navedena spodaj:

Za napako blaga ni mogoče šteti spremembo lastnosti blaga, ki je:


- nastala v garancijskem roku zaradi obrabe ali nepravilne uporabe ali nezadostne ali neprimerne obdelave
- rezultat naravnih sprememb materialov, iz katerih je blago izdelano,
- nastala kot posledica škode s strani kupca ali tretje osebe ali drugega neprimernega posega.

V primeru reklamacije nogavic, spodnjega perila ali mask pošljite fotografije reklamiranega blaga na elektronski naslov zdravo@dedoles.si - naša podpora strankam bo reklamacijo ocenila in vas obvestila o nadaljnjih korakih.

 

Pri reklamaciji pošljite paket priporočeno po pošti

(brez plačila po povzetju) na naslov:

Dedoles s.r.o. GLS,

Cesta v prod 84,

1000 Ljubljana,

Slovenija

 

O obdelavi paketa vas bomo obvestili po elektronski pošti.