Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

 

I.

Splošne določbe

 

  1. Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju samo „Pogoji poslovanja“) veljajo pri nakupu v spletni trgovini www.dedoles.si, katero upravlja Dedoles s.r.o., z sedežem Za Koníčkom 14, 90201 Pezinok, Matična številka: 46706305, zapisana na Okrožnem sodišču Bratislava I, vložek številka: 81976/B, e-mail: zdravo@dedoles.si, kontaktna oseba: Jaroslav Chrapko, tel. št.: +421917 611 041.
  2. Pogoji poslovanja so sestavne dele sklenjene kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem na strani drugi.
  3. Vse pogodbene razmerja so sklenjene v skladu z zakonom v Slovaški republiki.
  4. V primeru, da je pogodbena stran potrošnik, upoštevajo se razmerja ne popravljene tistimi pogoji poslovanja zakonom:
  • št. 40/1964 Z. z.Civilni zakonik s spremembami;
  • št. 250/2007 Z. z.o varstvu potrošnika s spremembami;
  • št. 102/2014 Z. z. o varstvu potrošnika pri prodaji blaga ali ponujanju storitev na podlagi sklenjene pogodbe na daljavo ali pogodbe sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca in o spremembi in dodajanju nekaterih zakonov s spremembami kasnejših predpisov;
  • št. 22/2004 Z. z. o spletni trgovini in o spremembi in dodanja zakona št. 128/2002 Z. z. o državnem nadzoru notrajnega trhu v stvari varstva potrošnika in o spremembi in dodajanju nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen zakon št. 284/2002 Z. z. S spremembami kasnejših predpisov.
  1. V primeru, da je pogodbena stran podjetnik upoštevajo se razmerja ne popravljene tistimi pogoji poslovanja zakonom č. 513/1991 Z. z. Poslovni zakonik s spremebami .

 

II.

Definicije

 

  1. Potrošniška pogodba je vsaka pogodba, ne glede na pravno obliko, katero skleni izvajalec in potrošnik.
  2. Prodajalec je podjetje Dedoles, s.r.o, kateri upravlja spletno trgovino. Njegov predmet je prodaja blaga prek spletne trgovine in se nahaja na spletni strani dedoles.si (v nadaljevanju samo „spletna trgovina“).
  3. Kupec je stranka, katera na podlagi kupoprodajne pogodbe vstopi v pogodbeno razmerje sprodajalcem.
  4. Stranka naše spletne trgovine je lahko vsaka pravno sposobna fizična oseba ali pravna oseba, katera se zanima za nakup blaga v spletni trgovini. Stranka po tistih pogojih poslovanja se pod določenimi okoliščinami razume tudi  tretja oseba, katero stranka v zaveznem naročilu določi kot osebu, kateri bo naročeno blago predano (v nadaljevanju samo „pooblaščena oseba“). Vpis imena pooblaščene osebe v zaveznem naročilu sa šteje kot njeno pooblastilo za prevzem naročenega blaga.

 

III.

Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe

 

  1. Kupec si izbere izdelek na podlagi aktualne ponudbe navedene v spletni trgovini, to izbiro potrdí klikom na tipko "Kupiti", izpolni obrazec za naročilo (e-mail, v primeru nakupa blaga naslov dostave), izbere si število izdelkov (ali določi parametre izdelka) in izbere način plačila (po povzetju, v gotovini ob prevzemu). Naročila opravljena v spletni trgovini so zavezni. Pri oddaji naročila kupec potrdi aktivnim klikom, da je prebral in se soglaša s navedenimi pogoji poslovanja.
  2. Predlogom za sklenitev pogodbe je namestitev ponujanega blaga v spletni trgovini, pogodba nastane po oddaji naročila kupcem in sprejemom naročila prodajalcem. Brez nepotrebnega odlajšanja po obdelavi vašega naročila vam na vaš e-naslov pošljemo potrditev o prejetju naročila (sprejem naročila), ki obsega številko naročila, ime in specifikacijo blaga, podatek o ceni tovaru in ceno dostave(poštnina), način plačila, podatek o predvidevanem roku dostave blaga, podatke o mestu, kje more biti blago dostavljeno , podatke o prodajalci,ali druge informacije. Oddajo potrditvene e-pošte o prejetju vašega naročila nastaja sklenitev kupoprodajne pogodbe.
  3. V primeru, da imate že pri nam uporabniški račun, vaše naročilo bo shranjeno v sekciji Moja Naročila, v katero boste imeli dostop po prijavi samo vi. Na e-pošto kupca so lahko v primeru potrebe poslane vse druge informacije glede naročila.
  4. Pogodbeni strani so se zmenili, da komunikacija med nimi bo v obliki e-mail sporočil.
  5. Kupec mora plačati prodajalcu ceno blaga vneseno v potrditvi naročila vključno s stroški za dostavo blaga (v nadaljevanju samo "nakupna cena") po povzetju v mestu dostave blaga, ali brezgotovinskim nakazilom na transakcijski račun prodajalca, naveden v potrditvi naročila.
  6. Kupec mora plačati prodajalcu nakupno ceno za naročeno blago v navedenem roku v potrditvi naročila, najkasneje ob prevzemu blaga.
  7. Informacije o korakih, ki vodijo k sklenitvi pogodbe izhajajo iz tistih pogojev poslovanja in kupec ima vedno možnost pred oddajo naročila ga pregledati, ali ga popraviti. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku, če temu ne branijo okoliščine na strani prodajalca ali kupca, je možno skleniti pogodbo v drugem, za obe strani razumljivem jeziku.
  8. Operater skupaj z blagom dostavi kupci vse potrebne dokumenti, ki se k blagu vežejo: račun ( davčno potrdilo ),ali garancijski list (če ga proizvajalec zagotavlja).
  9. Kupec lahko prekliče naročilo s e-sporočilom, ali po telefonu. Prekliče naročilo lahko najkasneje do 24 ur od potrditvi naročila. Za preklic naročila je potrebno napisati zahtevo na elektronski naslov Kontakt - Napišite sporočilo.

 

IV.

Cena

 

  1. Vse cene blaga in storitev so navedene kot zadnje, vključno z DDV v višini kot je določeno z veljavno zakonodajo Slovaške republike(navadno 20% - točna vsota DDV bo vedno navedena na računu), ampak ne vključuje ceno dostave blaga.
  2. Vse akcije veljajo do odprodaje zalog, če pri konkretnem izdelku ni navedeno drugače.
  3. Kakršnekoli dodatni popusti,ki so ponujane nad višino popustov navedenih pri posameznih izdelkih na naši spletni strani, individualni popusti za stranko ali popusti zagotovljene na podlagi sodelovanja naše spletne trgovine s tretjimi strani, ni možno kombinirati.
  4. Zadnja cena je navedena v naročilnem obrazcu kratko pred oddajo naročila, je navedena vključno z DDV, ali z  vsemi ostalimi davki in stroški (pakiranje, poštnina), katere mora potrošnik za pridobitev izdelka ali storitvi plačati. To ceno ni mogoče prodajalcem enostransko spremeniti.

 

V.

Pogoji dostave

 

  1. Blago, katero je na zalogi, je odposlano naslednji delavni dan.
  2. Blago, katero ni na zalogi, je vedno označeno kot "Trenutno ni na zalogi".
  3. Če se prodajalec in kupec v kupoprodajni pogodbi ne zmenili drugače, kot prodajalci moramo obdelati vaše naročilo in dostaviti k vam blago v roku najkasneje do 30 dni od sprejetja naročila. Če naročeno blago ali del izdelkov iz naročila ni mogoče dostaviti v zgoraj navedenem roku, vas bomo informirali o tisti situaciji v najkrajšem možnem času in obvestimo vas o predvidevanem rodku dostave blaga ali bomo predlagali dostavo nadomestnega blaga. Če ne bomo uspeli blago dostaviti niti v naknadnem roku, imate pravico od pogodbe odstopiti in v primeru plačanja nakupne cene ali njenega dela vam bo denaro povrnjen do 14 dni na vaš bančni račun.
  4. Naročila obdelujemo vsak delavni dan.

 

VI.

Mesto in način dostave

 

  1. Obljuba dostaviti blago je izpolnjena po oddaji blaga stranki ali pooblaščeni osebi navedeni v naročilu. Blago pošiljamo po pošti v obliki pisma/paketa ali pisma/paketa po povzetju, ali kurirjem za dodatno doplačilo. K roku dostave je potrebno prišteti približno 1-3 delovne dni, kaj traja dostava k vam po pošti, ali 1 delovni dan za dostavo kurirjem.
  2. Blago lahko dvignete v Paketomatu– osebni prevzem.
  3. O tem, da je bilo vaše naročilo oddano prevozniku, vas bomo informirali e-mailom. Če vam blago ni bil dostavljen do 7 dni po našem elektronskem sporočilu, kontaktirajte, prosim, vašo pošto in tudi nas. Več informaciji o vašem paketu in možnih razlogih ne dostavljenega blaga vam po preverjenju javimo e-mailom. V primeru, da imate pri nam uporabniški račun, lahko pogledate aktualno stanje obdelave vašega naročila v sekciji Moja Naročila.
  4. Stranka mora prevzeti blago na dogovorjenem mestu in času osebno, ali zagotoviti njegov prevzem. Prevzem blaga stranka pismeno potrdi v potrdilu o dostavi, ki je tudi dokaz o plačilu blaga v primeru čila po povzetju. Skupaj z blagom dobije stranka davčno potrdilo (račun), ki je tudi garancijski list.
  5. Obljuba dostaviti blago je izpolnjena tudi v tem primeru, če stranka ne prevzame blago v zmenjenem času in na zmenjenem mestu, ali zavrne prevzetu blago. V primeru, če stranka blago ne prevzame in blago se vrne nazaj k nam, imamo pravico od kupoprodajne pogodbe odstopiti in od stranke zahtevati povrnitev stroškov vezanih z vračilom blaga (prodajalec ima pravico do odškodnine (po ust. § 420 in v nad. Civilnega zakonika), v višini resničnih stroškov za poskus za ne uspešno dostavo naročila - poštnina povezana s pošiljanjem blaga nazaj). Ponovna dostava pošiljke je mogoča samo v primeru dogovora. Prodajalec ima pravico tudi ne uveljaviti pravico do odškodnine ali uveljaviti samo del iz te pravice.
  6. Ne odgovarjamo za zamujeno dostavo blaga zaradi napačno vnesenega naslova stranke. Stranka pridobi lastniško pravico za blago njegovim prevzemom v mestu dostave. Prevzemom blaga se prenaša na stranko tudi tveganje naključnega poškodovanja in naključnega poslabšanja.
  7. Ob prevzemu pošiljki ima stranka pravico pregledati pošiljko, ali je bilo poškodovano pakiranje pošiljki (mehanična poškodba povzročeno z dostavo) in če je blago brez napak. V primeru vidne poškodbe pakiranja ali blaga ima stranka pravico pošiljko ne prevzeti. V primeru, da je pošiljka poškodovana, kupec tovar ne prevzame in napiše s dostavnim podjetjem protokol.

 

VII.

Način plačila, poštnina in drugi stroški

 

  1. Nakupno ceno kupec plača prodajalci:
    1. S plačilno kartico
    2. Plačilom po povzetju ( od 1 €)
    3. nakazilom na bančni račun: IBAN SK2381300000002113250005, SWIFT: CITISKBA

Popolne informacije o načinih plačila lahko pogledate tukaj.

  1. Kupec lahko koristi kupon za popust, pri njegovi uveljavitvi zagotavlja kupcu ustrezen popust.
  2. K navedenim cenam blaga prištevamo sledečo poštovné po načinu in naslova dostave. Popolni pogoji poštnine lahko pogledate tukaj.
  3. Drugi stroški in pakiranje ne zaračunavamo.
  4. Koda za popust:
    • lahko jo uporabiš le enkrat;
    • ne moreš je zamenjati za gotovino;
  5. Znesek kode za popust vključuje tudi DDV.
  6. Darilni bon lahko uporabiš enkrat pri nakupu izdelkov v spletni trgovini www.dedoles.si do navedenega datuma veljavnosti (velja do).
  7. Kodo, navedeno na kuponu, moraš pri naročanju vnesti v razdelek "Koda za popust / Darilni bon" v polje vnesi številko kupona.
  8. Vrednost kupona je navedena na vsakem kuponu kot znesek, ki vključuje DDV.
  9. Če je skupni znesek naročila/nakupa:
    • višji od vrednosti kupona, kupec poravna le preostali znesek;
    • nižji od vrednosti kupona, se preostali znesek zapravi brez nadomestila (kupon lahko uporabiš samo pri enem naročilu).
  10. Pri enem naročilu lahko unovčiš samo en darilni bon.
  11. Darilnega bona ne moreš zamenjati za gotovino.
  12. V primeru vračila blaga, plačanega z darilnim bonom, se znesek tega blaga povrne z novim kuponom v vrednosti vrnjenega blaga.
  13. K navedenim cenam blaga dodamo pripadajočo poštnino glede na način dostave in naslov. Celotne pogoje poštnine si lahko prebereš tukaj.
  14. Prodajalec ponuja naslednje dodatne storitve:
    • Okolju prijazno embalažo
    • Varno dostavo
    • Podaljšanje roka vračila

 

VIII.

Dedolesov drobi

 

  1. Ob naročilu na www.dedoles.si lahko pred njegovo potrditvijo razmislite, če hočete skupno vsoto vašega naročila zaokrožiti in s celotno razliko prispevat na račun državljanske zveze „Za drevesa“. Če se tako odločite, to razliko, ki jo imenujemo "Dedolesov drobiž", pošljemo v polni višini na račun državljanske zveze „Za drevesa“. Dedolesov drobiž navadno pošiljamo na račun državljanske zveze „Za drevesa“ v eni vsoti enkrat mesečno. Na vašem računu bo Dedolesov drobiž naveden kot samostojen izdelek. Radi bi vas opozorili, da v primeru, če ste vaše naročilo že prej plačali ali že prevzeli in plačali (ali ob osebnem prevzemu ali plačilu po povzetju) in naročilo se odločite vrniti nazaj z zahtevo za vračilo denarja, vsoto Dedolesovega drobiža standardno ne vračamo, zaradi tega ker je že nakazana na račun državljanske zveze „Za drevesa“. Podrobni pogoji Dedolesovega drobiža lahko pogledate tukaj.

 

IX.

Garancijski rok

 

  1. Na vsako prodajano blago je zagotovljen zakonsko določen garancijski rok 24 mesecev v primeru rabljenega blaga in blaga iz baqzara najmanj 12 mesecev, začenja tečt od prevzema stvari kupcem.
  2. Če je na prodajani stvari, njenem pakiranju ali navodilih k nej dodanih označen rok za uporabo, ne poteče garancijski rok pred potekom tega roka.
  3. Na zahtevo kupca mora prodajalec zagotoviti garancijo v pisni obliki (garancijski list). Če to karakter stvari dovoljuje, zadostuje mesto garancijskega lista izdati potrdilo o nakupu.
  4. Garancijski list obsega oznako prodajalca (ime in primek, poslovno ime ali ime prodajalca, njego sedež ali mesto poslovanja), obseg garancije, njen obseg in pogoji, trajanje garancijskega roka in potrebni podatki za uveljavitev garancije. Če garancijski list ne obsega vse zahteve, to ne pomeni, da garancija ne velja.
  5. Z izjavo v garancijskem listu izdanem kupcu ali v oglasu lahko prodajalec zagotovi garancijo preseženo obseg zakonske garancije, pogoji in obseg tiste garancije določi prodajalec v garancijskem listu.
  6. Garancija ne velja na normalno obrabo.
  7. Na darila, ki dobijete brezplačno, ali na dobitki iz nagradnih iger garancija ne velja.
  8. Zahtevek za brezplačno garancijsko popravilo ne velja tudi:
    1. če ne odda kupec popoln obseg blaga vključno z dodatki,
    2. Če ne javi kupec vidnih napak ob prevzemu blaga,
    3. Če je potekel garancijski rok blaga,
    4. Če je kupec nepravilno in ne smiselno ravnal s blagom ali je zanemaril skrb za blago
    5. Mehanična poškodba blaga kupcem.
  9. Za napako ni mogoče upoštevati spremembo blaga, ki je nastala v teku garancijskega roka zaradi njegove obrabe, ali nepravilne uporabe ali nepravilnega posega, zlasti:
    1. napaka nastala v teku garancijskega roka zaradi njegove obrabe ali nepravilne uporabe ali ne zadostne, ali ne primerne nege,
    2. napaka nastala zaradi naravnih sprememb materialov z katerih je blago izdelano,
    3. napaka nastala zaradi kakršnegakoli poškodovanja kupcem ali tretjo osebo ali drugega nepravilnega posega. .

 

X.

Storniranje naročila

 

  1. Če želite preklicati vaše naročilo, ki še ni bilo obdelano, čim prej nas prosimo kontaktirajte in navedite številko vašega naročila. Čeje bilo že vaše naročilo plačano, denar vam vrnemo najkasneje do 14 dni na račun, z katerega ste plačali. V primeru plačila z kartico (VISA, MasterCard) se lahko trajanje podaljša, glede na postopek v banki za vračilo denarja.
  2. Hkrati uveljavljamo pravico stornirati vaše naročilo na blago, če vam ga ne bomo sposobni dostaviti zaradi nerazpoložljivosti (odprodaje zalog ali odstranitve iz ponudbe) ali niti z največjim trudom ni smo sposobni dostaviti blago v navedenem roku ali v ceni, in/ali bi nam zagotavljanje blaga povzročalo neprimerne težave in neprimerne stroške v sorazmerju k vrednosti naročenega blaga, če se z vami ne zmenimo na naknadnem polnjenju. O storniranju naročila vas bomo takoj informirali po telefonu ali e-mailom. V primeru plačanja nakupne cene ali njenega dela vam bo denar povrnjen do 14 dni na račun, z katerega ste plačali, čese ne dogovorimo drugače.

 

X.

Reklamacija

 

  1. Prodajalec je odgovorni za napake, ki jih ima prodana stvar pri prevzemu kupcem.
  2. Če se gre za napako, katero je možno odstraniti, ima kupec pravico, da bi bila brezplačno, ob pravem času in strokovno odstranjena. Prodajalec mora napako brez nepotrebnega odlajšanja odstraniti. Kupec lahko mesto odstranitve napake zahteva menjavo stvari, ali če se napaka tiče samo dela stvari, menjavo dela, če s tem prodajalcu ne nastanejo neprimerni stroški glede na ceno blaga ali resnost napake. Prodajalec vedno lahko mesto odstranitve napake menja pokvarjeno stvar za breznapačno, če to kupci ne naredi resne težave.
  3. Če se gre za napako, ki jo ni mogoče odstraniti in katera preprečuje to, da sa stvar ne mora normalno uporabljati, kot stvar brez napake, ima kupec pravico na menjavo stvari ali ima pravico od pogodbe odstopiti. Iste pravice ima kupec, če se gre za napake, katere se lahko odstranijo, če jo kupec ne mora zaradi ponovne okvare po popravilu ali zaradi večjega števila napak normalno uporabljati. Če se gre za druge napake kaj se ne morajo odstraniti, im kupec pravico na ustrezen popust iz cene izdelka.
  4. Prodajalec mora določiti način obdelave reklamacije takoj, v zahtevnih primerih najkasneje do 3 delavnih od dneva uveljavitve reklamacije, v primerih z razlogom, zlasti če zahteva zahtevno tehnično oceno stanja izdelka ali storitve, najkasneje do 30 dni od dneva oveljavitve reklamacije. Po določitvi načina obdelave reklamacije se reklamacija obdela takoj, v primerih z razlogom je mogoče reklamacije obdelati tudi kasneje; obdelava reklamacije pa ne sme trajati daljše kot 30 dni od dneva uveljavitve reklamacije. Po poteku roka za obdelavo reklamacije ima potrošnik pravico od pogodbe odstopiti ali ima pravico za menjavo izdelka za novi izdelek.
  5. Prodajalec potrdi sprejem reklamacije takoj, in ga odda potrošniku. Najkasneje ga pa odda skupaj z potrdilom o obdelavi reklamacije.
  6. Rok od uveljavitve pravice za odgovornost za napake do roka preklica reklamacijskega postopka (oddaja popravljenega izdelka, pisni izziv za prevzem izpolnjenja ali njen preklic z razlogom) se v garancijski rok ne šteje. V primeru menjave stvari za novo, začenja potekati novi garancijski rok od njenega prevzema.
  7. Pri uveljavitvi reklamacije potrošnikom prvih 12 mesecev od nakupa, lahko prodajalec obdela reklamacijo zavrnitvijo samo na osnovi pisnega strokovnega ocenjevanja; ne glede na rezultat strokovnega ocenjevanja ne mora od potrošnika zahtevati plačilo stroškov za strokovno ocenjevanje in niti drugi stroški povezani z strokovnim ocenjevanjem.
  8. Pri uveljavitvi reklamacije potrošnikom po 12 mesecih od nakupa, takrat ko jo je prodajalec zavrnil, prodajalec mora v potrdilu o obdelavi reklamacije navesti, komu lahko potrošnik pošlje izdelek za strokovno ocenjevanje. Če je izdelek poslan na strokovno ocenjevanje določeni osebi, stroški strokovnega ocenjevanja, in tudi vsi ostali z tem povezani stroški plača prodajalec ne glede na rezultat strokovnega ocenjevanja. Če potrošnik strokovnim ocenjevanjem pokaže da je odgovoren za napako prodajalec, lahko reklamacijo ponovno uveljavi. Med opravljanjem strokovnega ocenjevanja garancijski rok ne teče. Prodajalec mora potrošniki plačat do 14 dni od dneva ponovne uveljavitve reklamacije vse stroške potrebne za strokovno ocenjevanje, in stroške z tem povezane. Ponovno uveljavljeno reklamacijo ni mogoče zavrniti.
  9. O rezultatu reklamacije bo kupec informiran po zaključku reklamacijskega postopka po telefonu in hkrati bo obvesčen tudi preko e-mailu, ali z priporočeno pošto prejme reklamacijski protokol (potrditev o zaključku reklamacije). Potrditev o zaključku reklamacije ni potrebno dostaviti, če ima potrošnik možnost pokazati uveljavitev reklamacije na drugačen način.
  10. V primeru uveljavitve reklamacije, potrošnik informira prodajalca o uveljavitvi preko e-maila (za čim bolj hitro obdelavo reklamacije) in pošlje blago zapakirano do ustrznega zavijanja za dostavo skupaj z opisom napake in z kopijo potrdila o nakupu (ali garancijskega lista, če je bil izdan) na naslov prodajalca:

Dedoles s.r.o.

GLS, Cesta v prod 84

1000 Ljubljana

email: zdravo@dedoles.si

 

  1. Kupec ima pravico za plačilo neizogibljivih stroškov, ki so nastali v zvezi z uveljavitvijo pravic iz odgovornosti za napake. Če potrošnik ni zadovoljen z načinom, z katerim kupec obdelal njegovo reklamacijo ali če misli, da prodajalec kršil njegove pravice, ima možnost obrniti se na prodajalca z zahtevo za popravilo. Če prodajalec na zahtevo za popravilo odgovori zavrnjeno ali na njo ne odgovori do 30 dni od dneva njene oddaje, potrošnik ima pravico vložiti predlog na začetek alternativno reševanje svojega spora po § 12 zakona št. 391/2015 Z. z. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembi in dopolnitvi nekaterih zakonov.
  2. Alternativno rešitev sporov lahko koristi samo potrošnik (fizična oseba), ki pri sklenitvi in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne dela v smislu predmeta svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica. Alternativna rešitev sporov se tiče samo spora med potrošnikom in prodajalecem, katerega vrednost presega 20 eur, izhajajočega iz potrošniške pogodbe sklenjene na daljavo.
  3. Subjekt alternativne rešitve sporov po §3 zakona 391/2015 Z.z. lahko od vas za začetek reševanja spora zahteva plačilo stroškov do višine 5 eur z DDV. Predlog lahko oddate na način določen po §12 Zakona 391/2015 Z.z. ali s klikom na to spletno stran https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi.
  4. Potrošnik lahko na oddajo predloga za alternativno rešitev svojega spora uporabi platformo za rešitev sporov on-line, katera je dostopna na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  5. Pristojni organi za alternativne reševanja potrošniških sporov s prodajalem Dedoles s.r.o. je Slovaška poslovna inšpekcija

Inšpektorát SOI z sedežom v Trnavi za Trnavski kraj Pekarska 23, 917 01 Trnava1

tel.: 033/ 5512 689

e-mail: tt@soi.sk

ali druga pristojna pooblaščena pravna oseba zapisana v seznamu organov alternativnega reševanja sporov pod vodstvom Ministerstva za gospodarsvo Slovaške republike (seznam je dostopen na strani http://www.mhsr.sk).

 

XI.

Odstopitev od pogodbe

 

  1. Stranka ima pravico odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga v skladu z § 7 zakona št. 102/2014 Z.z. o varstvu potrošnika pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe sklenjene na daljavo ali pogodbe sklenjene izven poslovalnih prostorov prodajalca in o spremembi in dopolnitvi nekateih zakonov v spremembi kasnejših predpisov v roku 14 dni od prevzema blaga. V primeru, če pri enem naročilu bilo blago dostavljeno ločeno, rok za odstop začne potekati trenutkom prevzema blaga, ki je bilo zadnje dostavljeno.
  2. Če je predmet nakupne pogodbe dostava blaga, potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe tudi pred dostavo blaga. Če stranka odstopi od pogodbe, prekliče se s tem tudi vsaka dopolnilna pogodba z njo povezana.
  3. V skladu z ust. §517 ods. 1 Civilnega zakonika lahko stranka uveljavi odstop tudi samo v zvezi k delu predmeta pogodbe (če predmetom pogodbe ali. zaveznega naročila bila dostava nekoliko kosov blaga) in v tem primeru se pogodba prekliče samo v tem delu.
  4. Potrošnik mora, če hoče to pravico koristiti, pisni odstop od nakupne pogodbe osebno oddati najkasneje zadnji dan določenega roka na kontaktni naslov prodajalca ali ta odstop odposlati po pošti najkasneje zadnji dan roka na naslov, ki je naveden v kontaktih. Potrošnik mora po obvestilu o odstopu od pogodbe poslati ali oddati osebno predmet pogodbe od katere odstopa skupaj z vso dokumentacijo – npr. kopija računa, navodila in druga dokumentacija k blagu, ki mu je bila dostavljena skupaj z blagom, najkasneje do 14 dni od dneva odstopa.
  5. Kpcem priporočamo, da blago pošiljajo priporočeno in kot zavarovano pošiljko.
  6. Odstop od pogodbe mora kupec narediti v pisni obliki na način ki ne vzbuja dvomov, da je prišlo do odstopa od pogodbe, ali v obliki zapisa na drugem trajnem nosilci ali z pomočjo obrazca, ki je objavljen na https://www.dedoles.si/menjava-vracilo-reklamacija (za shranitev kliknite na sliko, izberite možnost "Shraniti dadoteko". Potem ga lahko na računalniki izpolnite in natisnete).
  7. Odstop od nakupne pogodbe po predhodni točki teh poslovnih in oglasnih pogojev mora obsegati informacije zahtevane v obrazcu, ki je objavljen na https://www.dedoles.si/menjava-vracilo-reklamacija , zlasti identifikacijo kupca, številko in datum naročila, točno specifikacijo blaga, način, kako mora prodajalec vrniti že prejeto polnjenje, zlasti štvilka bančnega računa in/ali poštni naslov kupca.
  8. Blago nam ne pošiljajte po povzetju, tako blago ne bo prevzeto.
  9. Operater spletne trgovine povrne plačano polnjenje za blago / storitev vključno z stroški za dostavo v smislu ust. §9 ods. 3) zakona št 102/2014 Z.z. tudi stroški za naročilo blaga do 14 dni od dneva dostave odstopa od pogodbe, ampak ne rabi povrniti denar prej kot mu je dostavljeno blago ali potrošnik ne pokaže da je blago odposlal, to ne velja v če je dal prodajalec predlog, da blago prevzame sam. Potrošnik je upravičen pri uveljavitvi pravice na odstop od pogodbe do povrnitev stroškov za najcenejši način dostave ponujan prodajalcem
  10. V skladu z ust. § 7 ods. 6 zakona št. 102/2014 Z.z. Stranka ne more odstopiti od pogodbe, predmet katere je:

- prodaja blaga izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga izdelanega po meri ali blaga določenega posebno za enega potrošnika,

  1. Potrošnik mora sprejeti kakršnekoli znižanje vrednosti blaga, ki je nastalo z njegovo uporabo nad mejo potrebno za ugotovitev delovanja in lastnosti blaga.

 

XII.

Varnost osebnih podatkov

 

  1. Več informaciji a točni pogoji o osebnih podatkih, njihovi obdelavi in varnosti najdete na: https://www.dedoles.si/obdelava-osebnih-podatkov-za-marketing

 

XIII.

Newsletter in e-pošta od nas

 

  1. Ob registraciji ali naročilu si lahko izberete, če hočete od nas prejemati redne informacije o novica (povprečno enkrat tedensko). Možnost prejemanja newslettera si lahko izberete tudi individualno na strani vnosom svojega e-naslova, ali klikom na povezavo v e-mailu, ki smo vam ga poslali. Seveda se od prejemanja newslettera lahko kadarkoli odjavite. Na vaš e-naslov vas bomo obveščali tudi o obdelavi vašega naročila, o razpoložljivosti izdelkov in tudi vam bomo pošiljali kupon za popust. Vsem registriranem strankam lahko neredno ( parkrat letno) pošiljamo pomembne informacije, ki so povezani z delovanjem naše spletne trgovine in uporabe uporabniškega računa. Ak vás e-maily od nás obťažujú, napíšte nám, prosím, e-mail na zdravo@dedoles.si .

 

XIV.

Končne določbe

 

  1. Vse ureditve med porodajalcem in kupcem se urejajo pravom Slovaške republike. Če razmerje nakupne pogodbe obsega mednarodni element, strane se strinjajo, da razmerje se ureja pravom Slovaške republike. S tem ni so dotaknjene pravice potrošnika izhajajoče iz splošnih zaveznih prav.
  2. Prodajalec v razmerju k kupci ni vezan nobenimi kodeksi obnašanja v smislu določbe zakona št. 250/2007 Z. z. o varnosti potrošnika v spremembi kasnejših predpisov.
  3. Vse pravice k spletnim stranam prodajalca, zlasti avtorske pravice k obsegu, vključno z postavitvijo strani, slik, filmov, grafike, blagovnih znamk, logotipov in druge vsebine in elementov, pripadajo prodajalcu. Prepovedano je kopirati, preurediti ali drugače uporabljati spletne strani ali njihove dele brez soglasja prodajalca.
  4. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki so nastale zaradi posega tretjih oseb v spletni trgovini ali zaradi uporabe ali v nasprotju z njegovo določbo. Kupec ne sme pri uporabi spletne trgovine uporabljati postopke, katere lahko negativno uplivajo na njegovo delovanje in ne sme izvajati nobene dejavnosti, katera bi lahko njemu ali tretjim osebam dovolila nezakonito posegati ali nezakonito uporabljati programsko opremo ali ostale komponente ki ustvarjajo spletno trgovino uporabljati spletno trgovino ali njene dele ali programsko opremo na taki način, ki bi bil v nasprotju z njegovo določbo ali namenom.
  5. Nakupna pogodba vključno z oigiji poslovanja je shranjena prodajalcem v elektronski obliki in javno dostopna.
  6. Pogoji poslovanja lahko prodajalec spreminja ali dopolnjuje. S to določbo ni so dotaknjene pravice in naloge, ki so nastale v roku delovanja prejšnjih pogojev poslovanja.
  7. Nadzor skladnosti nalog prodajalca k kupci je Slovaška poslovna inšpekcija, konkreten sedež:

Inšpektorat SOI z sedežom v Trnavi za Trnavski kraj Pekarska 23, 917 01 Trnava1

tel.: 033/ 5512 689

e-mail: tt@soi.sk

http://www.soi.sk

http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

  1. Ti pogoji poslovanja veljajo, kot so navedeni na spletnih stranih www.dedoles.si na dan oddaje naročila kupcem, ki jih brezpogojno sprejme, kaj tudi potrdi aktivnim klikom oob potrditvi naročila. Operater si pridržuje pravice na primerno spremebo ali dopolnjenje poslovnih pogojev. Za sklenitev naročila veljajo pogoje veljavne v času izdelave naročila.
  2. Ti poslovni pogoji začenjajo veljati 1.12.2019 in preklicujejo prejšnji splošni pogoji poslovanja.

 

 

 

 

 Dodatek št. 1

Obrazec za odstop od pogodbe

(izpolnite in pošljite ta obrazec samo v primeru, če želite odstopiti od pogodbe)

 

Komu:           Dedoles, s.r.o.,

Z sedežom Za koníčkom 14, Pezinok 902 01

zapisan v Poslovnem registru Okrožnega sodišča Bratislava I, Oddelek: Sro ,Vložek št. 81976/B

Matična številka: 46 706 305

Davčna številka: 2023541630

Idza DDV: SK2023541630

E-mail: zdravo@dedoles.si

S tem obveščam/obveščamo (*), da odstopam/odstopamo (*) od nakupne pogodbe za to blago/od pogodbe o zagotavljanju te strotive (*): ..............

Datum naročila/datum prejema (*) ..............

Ime potrošnika/potrošnikov (*) ...............

Naslov potrošnika/potrošnikov (*) ..............

Podpis potrošnika/potrošnikov (*) (samo če se ta obrazec oddaja v pisni

obliki) ..........................

 

Datum ..................

 

 

(*) Nepravilne prečrtajte.