Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

I. Splošne določbe

  1. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju »pogoji«) veljajo za nakupe v spletni trgovini www.dedoles.si, ki jo upravlja podjetje Dedoles s.r.o., s sedežem na naslovu Za konickom 14, 90201 Pezinok, Slovaška, matična številka (ICO): 46706305, registrirano pri okrožnem sodišču Bratislava I, št. objave: 81976/B, e-naslov: zdravo@dedoles.si, kontaktna oseba: Jaroslav Chrapko.
  2. Pogoji so sestavni del nakupne pogodbe, ki se sklene med prodajalcem in stranko.
  3. Vsa pogodbena razmerja so sklenjena skladno z veljavno zakonodajo Slovaške republike.
  4. Če je pogodbena stranka potrošnik, odnose, ki jih ne urejajo ti pogoji, urejajo naslednji zakoni:
  • št. 40/1964 Z. z.Civilni zakonik s spremembami;
  • št. 250/2007 Zakon o varstvu potrošnikov s spremembami;
  • št. 102/2014 Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali ponujanju storitev na podlagi sklenjene pogodbe na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov s spremembami kasnejših predpisov;
  • št. 22/2004 Zakon o spletni trgovini ter o spremembah in dopolnitvah Zakona št. 128/2002 o državnem nadzoru notranjega trga pri varstvu potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kot je bil spremenjen Zakon št. 284/2002 s spremembami kasnejših predpisov.
  1. Če je pogodbena stranka podjetnik, odnose, ki jih ne urejajo ti pogoji, ureja zakon št. 513/1991 Coll., gospodarski zakonik z vsemi veljavnimi spremembami.

II. Opredelitve izrazov

1. Pogodba s potrošnikom se nanaša na kakršno koli pogodbo, ne glede na pravno obliko, ki se sklene med dobaviteljem in potrošnikom.

2. Prodajalec se nanaša na podjetje Dedoles s.r.o., ki upravlja spletno trgovino. Poslovni cilj je prodaja blaga prek spletne trgovine na naslovu www.dedoles.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«).

3. Kupec se nanaša na stranko, ki sklene pogodbeno razmerje s prodajalcem na podlagi prodajne pogodbe.

4. Stranka spletne trgovine se nanaša na fizično osebo, ki je opravilno sposobna, ali pravno osebo, ki je izrazila zanimanje za nakup blaga v spletni trgovini. Na podlagi teh pogojev in določb se izraz stranka pod določenimi pogoji lahko nanaša na tretjo osebo, ki jo stranka z zavezujočim naročilom pooblasti kot osebo, ki ji je treba dostaviti izdelke (v nadaljevanju »pooblaščena oseba«). Navedba imena pooblaščene osebe na zavezujočem naročilu se smatra za pooblastilo za prevzem naročenega blaga.

III. Naročilo in sklepanje pogodbe

  1. Kupec izbere izdelek na podlagi trenutne ponudbe v spletni trgovini, potrdi izbor s klikom gumba »Dodaj v košarico«, izpolni naročilnico (e-poštni naslov, naslov za dostavo v primeru nakupa blaga), izbere količino izdelkov (ali poda druge parametre izdelka) in izbere metodo plačila. Naročila v spletni trgovini so zavezujoča. Pri naročanju kupec potrdi, da je seznanjen in se strinja s temi pogoji tako, da aktivno klikne označeni gumb.
  2. Uvrstitev ponujenega blaga v spletno trgovino predstavlja predlog za sklenitev pogodbe. Pogodba se nato sklene s potrditvijo naročila s strani kupca in sprejemom naročila s strani prodajalca. Po obdelavi vašega naročila bo prodajalec brez nepotrebnih zamud poslal potrdilo o prejemu naročila (sprejem naročila) na e-poštni naslov, ki ga vnese kupec. To potrdilo vključuje številko naročila, ime in specifikacijo blaga, informacije o ceni blaga in stroških dostave (poštnina), metoda plačila, informacije o pričakovanem času dostave blaga, informacije o lokaciji dostave blaga, informacije o prodajalcu ali ostale informacije. S prejemom potrditvene e-pošte, ki potrjuje naš prejem vašega naročila, je prodajna pogodba sklenjena.
  3. Če ste v spletni trgovini ustvarili račun, bo naročilo arhivirano tudi v razdelku »Moja naročila«, ki vam bo na voljo šele po prijavi. Po potrebi bomo dodatne informacije glede naročila poslali na e-poštni naslov kupca.
  4. Pogodbeni stranki soglašata, da bo komunikacija med njima potekala po e-pošti.
  5. Kupec se obveže, da prodajalcu plača ceno, dogovorjeno v potrditvi naročila, vključno s stroški dostave (v nadaljevanju »nakupna cena«) s plačilom po povzetju, ki se izvede na mestu dostave izdelka, ali z nakazilom na račun prodajalca, podan v potrditvi naročila.
  6. Kupec se obveže, da prodajalcu plača nakupno ceno za dogovorjene izdelke v obdobju, podanem na potrditvi naročila, ali najkasneje ob dostavi.
  7. Informacije o določenih korakih, ki vodijo do sklenitve pogodbe, izhajajo iz teh pogojev. Kupec ima vedno možnost, da preveri in popravi pogodbo, preden potrdi naročilo. Pogodba je sklenjena v slovenščini. Če ne obstajajo okoliščine, ki bi preprečevale sklepanje pogodbe na strani prodajalca in kupca, je mogoče skleniti pogodbo v drugem jeziku, ki je razumljiv obema strankama.
  8. Upravljavec spletne trgovine bo kupcu dostavil tudi vse dokumente, povezane z blagom: račun (davčni dokument) in morebitni garancijski list (če ga priloži proizvajalec).
  9. V primeru, da se ob naročilu izbere darilo, do katerega je kupec upravičen pod določenimi pogoji, si pridržujemo pravico do zamenjave darila glede na trenutno stanje zalog.
  10. Kupec ima pravico, da naročilo prekliče po e-pošti, dokler naročilo še ni obdelano. Za preklic naročila izpolnite obrazec za stik z nami.

IV. Cena

  1. Cene blaga in storitev so končne in vključujejo ustrezen DDV, kot ga določa veljavna zakonodaja (dejanska stopnja je navedena na računu), vendar pa ne vključuje stroškov dostave.
  2. Vse posebne ponudbe so veljavne, dokler zaloga ni razprodana, če ni za določen izdelek navedeno drugače.
  3. Vsi morebitni dodatni popusti, poleg popustov, ki so navedeni za vsak izdelek na spletnem mestu, popustov za posamezne stranke, ali popustov, ki so dani na podlagi sodelovanja naše spletne trgovine s tretjimi osebami, se medsebojno izključujejo.
  4. Končna cena je navedena na naročilnici tik pred potrditvijo naročila in vključuje DDV ter vse druge morebitne davke in pristojbine (pakiranje, poštnina), ki jih mora plačati potrošnik, da prejme blago ali storitev. Prodajalec te cene ne more enostransko spremeniti.

V. Dobavni pogoji

  1. Izdelki, ki so na zalogi, so običajno poslani naslednji delovni dan.
  2. Izdelki, ki niso na zalogi, so vedno označeni z besedami „Začasno ni na voljo”.
  3. Običajno dostava naročila traja do 30 dni, v izjemnih primerih pa se rok dostave lahko podaljša, za kar se vnaprej opravičujemo. Če naročila ali izdelka iz naročila ne bo mogoče dostaviti v zgoraj navedenem roku, vas bomo o tej situaciji obvestili v najkrajšem možnem času in vas obvestili tudi o roku dostave ali vam predlagali dostavo nadomestnega izdelka. V kolikor blaga ne moremo dostaviti niti v dodatnem roku, imate pravico do odstopa od pogodbe in v primeru plačila kupnine vam sredstva vrnemo v roku 14 dni na vaš bančni račun.
  4. Naročila se obdelujejo vse delovne dni.

VI. Mesto in način dostave

  1. Obveza dobave blaga se izpolni z izročitvijo blaga stranki ali pooblaščeni osebi, navedeni na naročilu. Blago se odpremi v obliki pisma/paketa ali pisma/paketa z odkupnino ali pa s kurirjem za doplačilo. Zato je treba času dostave prišteti 3-7 delovnih dni, tj. čas, ki ga za dostavo blaga rabi Pošta Slovenije, ali 3-7 delovnih dni za dostavo s kurirsko službo.
  2. Ko bomo vaše naročilo oddali kurirju, vas bomo o tem obvestili po e-pošti. Če v 7 dneh od našega e-poštnega sporočila ne prejmete blaga, se obrnite na zadevno dostavno podjetje in nas. Po e-pošti vam bomo posredovali podrobnejše informacije o paketu in morebitne razloge za neuspešno dostavo. Če imate uporabniški račun, lahko trenutno stanje naročila kadar koli preverite v razdelku Moja naročila.
  3. Stranka mora blago osebno prevzeti na dogovorjenem mestu ob dogovorjenem času, ali urediti prevzem. Stranka pisno potrdi prejem blaga na dobavnici, ki je tudi dokaz za plačilo izdelkov, če uporabljate plačilo po povzetju. Po plačilu naročila stranka prejme račun po e-pošti, ki služi tudi kot garancijski list.
  4. Obveza dostave blaga se smatra za izpolnjeno, čeprav stranka ne prevzame blaga na dogovorjenem mestu ob dogovorjenem času, ali zavrne prevzem blaga. Če stranka ne prevzame blaga in se blago vrne nam, imamo pravico odstopa od prodajne pogodbe in povračila stroškov, povezanih z vračilom od stranke (prodajalec ima pravico do kompenzacije škode po členu 420 et seq. civilnega zakonika v znesku dejanskih stroškov, povezanih z neuspešnim poskusom dostave – poštnina za vračilo izdelkov). Ponovna dostava paketa ni mogoča. Prodajalec je prav tako upravičen do tega, da ne izkoristi pravice do kompenzacije ali da jo izkoristi samo delno.
  5. Za zapoznele dostave zaradi nepravilno navedenega naslova prejemnika nismo odgovorni. Stranka prevzame lastništvo blaga tako, da prevzame blago na lokaciji dostave. S prevzemom se tveganje nenamernega uničenja ali poškodovanja preda stranki.
  6. Po prejemu paketa je stranka upravičena da paket preveri glede poškodb embalaže (mehanske poškodbe med transportom) in ali je blago brez napak. Če pride do vidnih poškodb paketa ali blaga, ima stranka pravico, da pošiljke ne prevzame. Če je paket poškodovan, kupcu ni treba prevzeti izdelka. Skupaj z dostavnim podjetjem mora sestaviti zapisnik.

VII. Način plačila, poštnina in drugi stroški

  1. Kupec prodajno ceno plača prodajalcu z eno od naslednjih metod:
  • S plačilno kartico
  • PayPal
  • S plačilom po povzetju
  • Z nakazilom na bančni račun: IBAN SK6283300000002600269926, SWIFT: FIOZSKBAXXX

Celotne informacije o metodah plačila najdete tukaj.

  1. Stranka lahko uporabi kupon za popust in tako pridobi ustrezen popust. Kupon za popust je mogoče uporabiti samo enkrat. Kupona za popust ni mogoče zamenjati za gotovino.
  2. Ceni blaga se prišteje naslednja poštnina glede na način dostave in naslov. Celotne pogoje pošiljanja najdete tukaj.
  3. Darilni bon je mogoče uporabiti za nakup blaga v spletni trgovini www.dedoles.co.uk samo enkrat do datuma, ki je naveden kot rok veljavnosti (velja do).
  4. Ob oddaji naročila je treba vnesti kodo, navedeno na bonu. Številko bona vnesite v polje »Koda za popust / Darilni bon« v košarici.
  5. Vrednost bona je navedena na vsakem bonu v obliki zneska z DDV.
  6. Če je skupni znesek naročila/nakupa:
     a) višji od vrednosti bona, kupec plača samo preostali znesek;
     b) nižji od vrednosti bona, se preostanek vrednosti izgubi in se ne povrne (bon se lahko uporabi samo pri enem naročilu).
  7. Pri enem naročilu je mogoče izkoristiti največ en darilni bon.
  8. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino.
  9. Darilni bon velja samo v državi nakupa.
  10. V primeru vračila blaga, plačanega z darilnim bonom, se znesek nakupa tega blaga povrne z novim bonom v vrednosti vrnjenega blaga.
  11. Navedeni ceni blaga se prišteje naslednja poštnina glede na način in naslov dostave. Celotne pogoje pošiljanja lahko preberete tukaj.
  12. Prodajalec ponuja naslednje dodatne storitve:

a) »Ekološka embalaža«

b) »Podaljšano obdobje vračila«

c) »Varna dostava«

14. Če je skupna vrednost izdelkov v košarici nižja od minimalne navedene vrednosti, ki je navedena v dodatnih storitvah ob naročanju, končnemu znesku po seštevku cen blaga dodamo določen znesek za embalažo (vrednost stroška za embalažo je navedena v košarici ob dodanih izdelkih).

VIII. Dedolesov drobiž

  1. Pri naročanju na spletnem mestu www.dedoles.si lahko pred potrditvijo naročila razmislite, ali želite celotni znesek naročila zaokrožiti in razliko nameniti projektom, ki podpirajo sajenje dreves, varovanje okolja ali prikrajšane skupine. Če se odločite prispevati, bomo razliko, ki jo imenujemo »Drobiž Dedoles« (Dedoles Change), v celotnem znesku nakazali na račun izbranega civilnega združenja. Zbrana sredstva Dedolesov drobiž običajno nakažemo na račun civilnega združenja enkrat mesečno. Znesek Dedolesov drobiž bo na računu naveden ločeno. Če ste naročilo plačali vnaprej ali ste ga že prevzeli in plačali (plačilo po povzetju) ter se nato odločite, da naročilo vrnete in zahtevate vračilo kupnine, vam ne bomo vrnili zneska za Dedolesov drobiž, saj smo ga že prenesli na račun civilnega združenja. Podrobne pogoje storitve Dedolesov drobiž najdete tukaj.

IX. Garancijsko obdobje

  1. Za vse blago v spletni trgovini velja zakonsko določeno garancijsko obdobje 24 mesecev. Pri rabljenem blagu ali blagu iz druge roke velja garancijsko obdobje najmanj 12 mesecev. Garancijsko obdobje se začne z dnevom prevzema blaga s strani kupca.
  2. Če je na prodanem izdelku, embalaži ali priročniku naveden rok uporabe, garancijsko obdobje ne poteče pred koncem tega obdobja.
  3. Na podlagi zahteve kupca mora prodajalec podati garancijo v pisni obliki (garancijski list). Če narava blaga to omogoča, je dovolj že izdaja dokazila o nakupu namesto garancijskega lista.
  4. Garancijski list vsebuje identifikacijo prodajalca (ime in priimek, ime podjetja ali ime prodajalca, sedež ali izpostava), vsebino garancije, obseg in pogoje, garancijsko obdobje ter informacije, potrebne za uveljavljanje garancije. Če garancijski list ne vsebuje vseh teh podatkov, to ne pomeni, da je garancija neveljavna.
  5. Z izjavo, ki jo vključi v garancijski list, izdan kupcu, ali z oglasom, lahko prodajalec nudi garancijo, ki presega zakonsko določeno obdobje garancije. Pogoje in obseg take garancije prodajalec navede v garancijskem listu.
  6. Garancija ne krije običajne obrabe.
  7. Za brezplačna darila ali nagrade v nagradnih igrah garancija ne velja.
  8. Upravičenost do brezplačnega garancijskega popravila preneha:
     a) ob nevrnitvi celotnega blaga vključno z dodatki;
     b) ob neprijavi morebitnih očitnih napak ob prevzemu blaga;
     c) ob poteku garancijskega obdobja za blago;
     d) ob nestrokovnem in malomarnem ravnanju ali zanemarjanju pravilne nege izdelka;
     e) ob mehanskih poškodbah blaga, ki jih povzroči kupec.
  9. Sprememba blaga, ki se zgodi med garancijskim obdobjem in je posledica pogoste rabe, nepravilne rabe ali nepravilnih posegov se ne more smatrati za okvaro, še zlasti če je:
     a) napaka nastala med garancijskim obdobjem kot posledica običajne obrabe, nepravilne uporabe ali nezadostnega in neustreznega vzdrževanja;
     b) napaka nastala zaradi naravnih sprememb materialov, iz katerih je blago izdelano;
     c) napaka nastala kot posledica kakršne koli poškodbe s strani kupca ali tretje osebe ali zaradi drugega nepravilnega posega.

X. Preklic naročila

  1. Če želite preklicati naročilo, ki še ni bilo obdelano, nas čim prej kontaktirajte in navedite številko naročila. Če je bilo naročilo že plačano, bomo v 14 dneh vrnili denar na račun, ki ste ga uporabili za plačilo. V primeru plačila s kreditno kartico (VISA, MasterCard) se lahko to obdobje podaljša zaradi bančnih postopkov vračila plačil s kreditnimi karticami.
  2. Poleg tega si pridržujemo pravico, da naročilo prekličemo, če blaga ne moremo dobaviti zaradi nedobavljivosti (razprodano ali ponudba umaknjena) ali če nikakor ne moremo dostaviti blaga ob dogovorjenem času ali po dogovorjeni ceni, in/ali če bi pošiljanje blaga povzročilo nesorazmerne težave ali nesorazmerne stroške glede na vrednost naročenega blaga, razen če se z vami dogovorimo za zamenjavo. O preklicu vas bomo čim prej obvestili po telefonu ali e-pošti. Če ste plačali prodajno ceno ali del te cene, boste vračilo prejeli v 14 dneh na račun, s katerim ste izvedli plačilo, če ni dogovorjeno drugače.
  3. Če kupec večkrat uporabi kupon za popust, si prodajalec prav tako pridržuje pravico, da prekliče naročilo.
  4. V primeru, da kupec v navedenem roku ne plača naročilo, bo prodajalec neplačano naročilo preklical.

XI. Zamenjava, vračilo, reklamacija

  1. Kupec ima pravico do zamenjave, vračila in reklamacije blaga.
  2. Spletni obrazec za zamenjavo/vračilo/reklamacijo naročila (v nadaljevanju: "reklamacijski pomočnik") kupec uporablja za zamenjavo, vračilo in reklamacijo kupljenega blaga v naši spletni trgovini. Ob izpolnjevanju reklamacijskega pomočnika bo kupcu glede na kategorijo blaga ponujen način zamenjave/vračila/reklamacije blaga. Kupec bo nato sledil navodilom v vmesniku reklamacijskega pomočnika. Reklamacijski pomočnik bo kupcu posredoval vse potrebne informacije za obdelavo ustrezne zamenjave/vračila/reklamacije blaga, za katero je kupec zaprosil (zahteve). Po izpolnitvi reklamacijskega pomočnika s strani kupca bo prodajalec potrdil prejem te zahteve po elektronski pošti.
  3. Prodajalec odgovarja za dokazane napake proizvodne narave na blagu. Kupec ima pravico do vračila/reklamacije blaga prek reklamacijskega pomočnika na naši spletni strani Menjava, vračilo in pritožba | Dedoles. Pri uveljavljanju pravice kupca do vračila/reklamacije blaga prek reklamacijskega pomočnika se prodajalec zavezuje, da bo po prejemu te zahteve kupcu po elektronski pošti poslal potrdilo o prejemu. Kupec je po elektronski pošti obveščen tudi o naknadni obdelavi njegove zahteve. Vračilo/reklamacija blaga se vedno reši z vračilom sredstev za blago na bančni račun kupca v zakonsko določenem roku štirinajstih (14) dni od vložitve zahteve, o čemer je kupec ob izpolnjevanju reklamacijskega pomočnika predhodno obveščen. Če do vračila predmeta vračila/reklamacije s strani prodajalca pride kasneje od vložitve zahteve za vračilo/reklamacije, tečejo roki za obravnavo vračila/reklamacije v skladu s tem odstavkom od dneva, ko prodajalec prejme predmet vračila/reklamacije; vendar najkasneje od trenutka, ko prodajalec prepreči ali zavrne prevzem predmeta vračila/reklamacije.
  4. V primeru nezadovoljive/napačne velikosti blaga ima kupec pravico do spremembe velikosti naročenega blaga. Kupec posreduje zahtevo za zamenjavo blaga prek reklamacijskega pomočnika. Po prejemu te zahteve se prodajalec zaveže, da bo kupcu po elektronski pošti poslal potrdilo o prejemu. Kupec je po elektronski pošti obveščen tudi o naknadni obdelavi njegove zahteve in o pošiljanju novega blaga v zahtevani velikosti. Prodajalec se zavezuje, da bo izpolnil kupčevo zahtevo po spremembi velikosti blaga, če je zahtevana velikost blaga na voljo. Zamenjano blago v zahtevani velikosti običajno pošljemo v tridesetih (30) dneh od dostave blaga nezadovoljive/napačne velikosti.
  5. V primeru zamenjave in vračila blaga mora blago izpolnjevati merila (blago ni bilo oprano, nošeno in je brez znakov uporabe), o čemer je kupec obveščen ob izpolnjevanju reklamacijskega pomočnika in s čimer soglaša.
  6. Način obravnavanja reklamacije, ki ga opredeli sistem reklamacijskega pomočnika na našem spletnem mestu, se kupcu sporoči neposredno ob izpolnitvi obrazca, pri zahtevnih primerih najkasneje v treh (3) delovnih dneh od vložitve reklamacije, v utemeljenih primerih, še posebej, če je potrebna zapletena tehnična ocena stanja blaga, najkasneje v tridesetih (30) dneh od vložitve reklamacije. Po določitvi načina obravnave reklamacije, bo le-ta takoj rešena; v utemeljenih primerih je reklamacijo možno rešiti pozneje; vendar pa reševanje reklamacije ne sme trajati dlje od trideset (30) dni od vložitve reklamacije. Če predmet reklamacije prodajalec prevzame pozneje kot na dan vložitve reklamacije, v skladu s tem odstavkom začnejo teči roki za obravnavo reklamacije z dnem prevzema predmeta s strani prodajalca; vendar najkasneje od trenutka, ko prodajalec prepreči ali zavrne prevzem predmeta reklamacije.
  7. Časovno obdobje od uveljavljanja pravice do odgovornosti za napake do zaključka garancijskega postopka (predaja popravljenega blaga, pisni poziv za prevzem odgovornosti ali upravičena zavrnitev) ni vključeno v garancijsko obdobje. Pri zamenjavi z novim blagom se garancijsko obdobje za novo blago začne z dnevom prevzema.
  8. Če je garancijski zahtevek s strani stranke poslan v 12 mesecih od nakupa, lahko prodajalec garancijski zahtevek zavrne samo na podlagi izvedenskega mnenja. Ne glede na izvedensko mnenje stroškov kompenzacije za izvedensko mnenje ali drugih stroškov, povezanih s tem mnenjem, ni mogoče zahtevati od stranke.
  9. Če je garancijski zahtevek s strani stranke poslan več kot 12 mesecev od nakupa in ga prodajalec zavrne, je prodajalec dolžan navesti, komu lahko stranka pošlje blago za strokovno mnenje v dokumentu o obdelavi garancijskega zahtevka. Če je blago poslano določeni osebi za izvedensko mnenje, bo stroške izvedenskega mnenja in povezane stroške kril prodajalec, ne glede na rezultat izvedenskega mnenja. Če stranka z izvedenskim mnenjem dokaže, da je prodajalec odgovoren za napako, se lahko garancijski zahtevek znova vloži. Garancijsko obdobje med pridobivanjem izvedenskega mnenja miruje. Prodajalec mora stranki povrniti vse stroške, povezane s pridobivanjem izvedenskega mnenja, in vse smiselne stroške v 14 dneh od vnovične predložitve garancijskega zahtevka. Vnovič predloženega garancijskega zahtevka ni mogoče zavrniti.
  10. Kupec bo o izidu garancijskega zahtevka obveščen neposredno po zaključku postopka po e-pošti, hkrati pa bo protokol garancijskega zahtevka (dokaz o obdelavi garancijskega zahtevka) kupcu dostavljen po e-pošti ali priporočeno z navadno pošto. Dokumenta o obdelavi garancijskega zahtevka ni treba dostaviti, če stranka lahko drugače dokaže predložitev garancijskega zahtevka.
  11. V primeru oddaje garancijskega zahtevka mora potrošnik o tem obvestiti prodajalca tako, da izpolni spletni obrazec za menjavo/vračilo/reklamacijo naročila, in blago poslati nazaj v paketu, ki je primeren za pošiljanje, skupaj z natisnjenim dokumentom »Povzetek PDF« na naslov prodajalca:
     
    Dedoles s.r.o.
    GLS, Cesta v prod 84
    1000 Ljubljana

                e-naslov: zdravo@dedoles.si
               
                Če kupec nima možnosti natisniti povzetka zahtevka, mora v paket vstaviti                                               identifikacijske podatke v obliki številke naročila.

  1. Kupec je upravičen do povračila neizogibnih stroškov, ki so nastali zaradi izvajanja pravic do odgovornosti pri okvarah. Če potrošnik ni zadovoljen z načinom obravnave garancijskega zahtevka prodajalca, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, se lahko kupec obrne na prodajalca in zahteva odpravo kršitev. Če prodajalec zavrne tako zahtevo ali se nanjo ne odzove v 30 dneh od predložitve ima potrošnik pravico, da vloži predlog za alternativno reševanje spora po 12. členu zakona št. 391/2015 Coll. o alternativnem razreševanju sporov s potrošniki in o dopolnitvah določenih zakonov.
  2. Alternativno reševanje sporov lahko uporabi samo potrošnik (fizična oseba) ki ne deluje v imenu svojega podjetja, delodajalca ali poklica pri sklepanju in izvajanju potrošniške pogodbe. Alternativno reševanje sporov velja samo za spore med potrošnikom in prodajalcem za blago v vrednosti nad 20 EUR, ki izhaja iz prodajne pogodbe, sklenjene na daljavo.
  3. Skladno s 3. členom zakona št. 391/2015 Coll. lahko subjekt alternativnega reševanja spora zaračuna strošek do 5 EUR z DDV za sprožanje razreševanja spora. Predlog za reševanje na način, podan v 12. členu zakona št. 391/2015 Coll. ali na naslovu https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi.
  4. Za predložitev predloga za alternativno reševanje spora lahko stranka uporabi spletno platformo, ki je zasnovana za reševanje sporov in je na voljo na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  5. Ustrezni subjekt za alternativno reševanje sporov potrošnikov s prodajalcem Dedoles s.r.o. je Slovaški tržni inšpektorat (Slovak Trade Inspection STI Inspectorate) s sedežem za regijo Trnava na naslovu Pekárska 23, 917 01 Trnava 1, Slovaška;
     telefonska številka: 033/ 5512 689
     e-naslov: tt@soi.sk
     ali druga pravna oseba, ki je registrirana na seznamu subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vzdržuje Gospodarsko ministrstvo Slovaške republike (seznam je na voljo na naslovu http://www.mhsr.sk)

XII. Odstop od pogodbe

  1. Stranka ima pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga v 14 dneh od prevzema blaga skladno s 7. členom zakona št. 102/2014 Coll. o zaščiti potrošnikov med prodajo blaga ali zagotavljanjem storitev na podlagi pogodbe na daljavo ali pogodbe, ki je sklenjena izven poslovnih prostorov prodajalca, in o popravkih in dopolnitvah določenih zakonov z vsemi spremembami. Če so bili izdelki v istem naročilu dobavljeni ločeno, se obdobje odstopa začne od trenutka prevzema zadnjega dobavljenega izdelka.
  2. Če je dobava blaga predmet pogodbe, ima stranka pravico, da odstopi od pogodbe pred dostavo blaga. Če stranka odstopi od pogodbe, se s tem prekličejo tudi dodatne pogodbe, povezane s tem.
  3. Skladno z določbami člena 517 (1) civilnega zakonika lahko stranka tudi zaprosi za odstop samo od dela predmeta pogodbe (če je bil predmet pogodbe ali zavezujočega naročila več kosov blaga). V takih primerih se pogodba prekliče samo glede tega dela.
  4. Če želi potrošnik izkoristiti to pravico, mora osebno dostaviti pisno izjavo o odstopu od nakupne pogodbe najkasneje na zadnji dan v podanem obdobju na naslov prodajalca, ali odstop po pošti poslati na naslov v pogodbi najkasneje na zadnji dan v tem obdobju. Po vložitvi odstopa mora potrošnik poslati ali osebno dostaviti predmet pogodbe, od katerega odstopa, skupaj z zadevno dokumentacijo, npr. kopijo računa, navodil ali druge dokumentacije, dostavljene z blagom, najkasneje 14 dni od datuma odstopa.
  5. Priporočamo, da kupci blago pošljejo s priporočeno pošto in z zavarovanjem.
  6. Odstop od pogodbe mora kupec opraviti tako, da izpolni spletni obrazec za zamenjavo/vračilo/reklamacijo blaga na način, ki ne vzbuja nikakršnega dvoma, da gre za odstop od pogodbe. Če kupec nima možnosti natisniti povzetka zahtevka, mora v paket za vračilo blaga vstaviti identifikacijske podatke v obliki številke naročila.
  7. Odstop od nakupne pogodbe skladno s prejšnjo točko teh pogojev mora vsebovati potrebne informacije za obdelavo zahtevka, zlasti identifikacijo kupca, številko in datum naročila, natančno specifikacijo blaga, in način, na katerega naj prodajalec vrne že prejeto plačilo, tj. številko bančnega računa in/ali poštni naslov kupca.
  8. Blaga ne pošiljajte z odkupnino, saj takega blaga ne bomo prevzeli.
  9. Upravljavec spletne trgovine bo vrnil plačani del blaga/storitev, vključno s stroški transporta, skladno z določbami člena 9(3) zakon št. 102/2014 Coll., ter stroške, ki so bili dokazano povzročeni z naročilom blaga, v 14 dneh od prejema odstopa od pogodbe. Vendar pa upravljavec ni dolžen vrniti denarja, preden prejme blago ali preden potrošnik dokaže, da je bilo blago poslano. To ne velja, če se prodajalec ponudi, da osebno prevzame blago. Med izvajanjem pravice do odstopa od pogodbe je potrošnik upravičen do povračila stroškov za najcenejši način dostave, ki jo nudi prodajalec.
  10. Skladno s členom 7(6) zakona št. 102/2014 Coll. stranka ne more odstopiti od pogodbe, če je predmet pogodbe:
     – prodaja blaga, opravljena po specifičnih zahtevah stranke, blaga po meri ali blaga, ki je namenjeno izključno za eno stranko.
  11. Stranka mora tudi nositi odbitek vrednosti blaga, ki je bilo povzročeno z uporabo, ki presega uporabo, potrebno za določitev funkcionalnosti in značilnosti blaga.
  12. V primeru zamenjave blaga (spremembe velikosti ali barve blaga) s strani kupca mora kupec o tem obvestiti prodajalca z izpolnitvijo spletnega obrazca za zamenjavo/vračilo/reklamacijo naročila in blago poslati nazaj v paketu, primernem za pošiljanje, skupaj z natisnjenim dokumentom »Povzetek PDF« (ki je prenosljiv po potrditvi spletnega obrazca) na naslov prodajalca:
     
    Dedoles s.r.o.
    GLS, Cesta v prod 84
    1000 Ljubljana

e-naslov: zdravo@dedoles.si
 

XIII. Varstvo osebnih podatkov

  1. Za več informacij in natančne pogoje glede osebnih podatkov, njihove obdelave in varovanja obiščite naslov: https://www.dedoles.si/obdelava-osebnih-podatkov-za-marketing

XIV. Novice in e-pošta

  1. Med registracijo ali ustvarjanjem naročila lahko določite, da od nas redno prejemate novice (povprečno enkrat tedensko). Poleg tega se lahko odločite, da se ločeno naročite na novice na spletnem mestu tako, da vnesete svoj e-poštni naslov ali s klikom na povezavo v sporočilu, ki smo vam ga poslali. Od prejemanja novic se lahko kadar koli odjavite. Na e-poštni naslov vam bomo pošiljali tudi obvestila o obdelavi naročila in razpoložljivosti blaga. Občasno (do nekajkrat letno) lahko vsem registriranim uporabnikom pošljemo pomembne informacije glede delovanja spletne trgovine in uporabe uporabniškega računa. Če teh e-poštnih sporočil ne želite prejemati, nam to sporočite na zdravo@dedoles.si ali marketing@dedoles.sk.

XV. Končne določbe

  1. Vse dogovore med prodajalcem in kupcem ureja zakonodaja Slovaške republike. Če ima razmerje, vzpostavljeno s prodajno pogodbo, mednarodni element, se stranki strinjata, da razmerje ureja zakonodaja Slovaške republike. To ne vpliva na pravice potrošnika, ki jih določa splošna zavezujoča zakonodaja.
  2. Prodajalec ni zavezan kodeksu ravnanja glede kupca skladno z določbami zakona št. 250/2007 Coll. o varstvu potrošnikov z dopolnitvami.
  3. Vse pravice v zvezi s spletnim mestom prodajalca, še zlasti avtorskimi pravicami vsebine, kar vključuje postavitev spletnega mesta, fotografije, videe, grafiko, blagovne znamke, logotipe in drugo vsebino ali elemente, pripadajo prodajalcu. Spletnega mesta ni dovoljeno v celoti ali deloma kopirati, spreminjati ali drugače uporabljati brez soglasja prodajalca.
  4. Prodajalec ni odgovoren za napake, ki nastanejo zaradi posega s strani tretje osebe v spletno trgovino ali zaradi nepravilne uporabe. Pri uporabi spletne trgovine kupec ne sme uporabljati postopkov, ki bi lahko negativno vplivali na delovanje trgovine, in ne sme izvajati dejavnosti, ki bi kupcu ali tretjim osebam omogočale nepooblaščeno intervencijo ali nepooblaščeno uporabo programske opreme ali drugih komponent, ki sestavljajo spletno trgovino in uporabo spletne trgovine, ali delov ali programske opreme na način, ki ne bi bil skladen s funkcijo in namenom.
  5. Prodajna pogodba, vključno s pogoji, se elektronsko arhivira pri prodajalcu in ni javno dostopna.
  6. Besedilo pogojev lahko prodajalec dopolni ali spremeni. Te določbe ne vplivajo na pravice in obveznosti, ki so nastale med obdobjem veljavnosti prejšnje različice pogojev poslovanja.
  7. Nadzor skladnosti z obvezami prodajalca do potrošnika izvaja slovaški tržni inšpektorat (STI), še zlasti izpostava:
     Slovaški tržni inšpektorat s sedežem za regijo Trnava na naslovu
     Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
    telefonska številka: 033/ 5512 689
    e-naslov: tt@soi.sk
    http://www.soi.sk
    http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
  8. Ti pogoji veljajo v obliki, ki je objavljena na spletnem mestu www.dedoles.si na dan potrditve naročila s strani kupca, ki jih brezpogojno sprejema, kar potrdi tudi z aktivnim klikom med potrditvijo naročila. Upravljavec si pridržuje pravico do spremembe ali dopolnitve pogojev. Vendar za zaključena naročila velja različica, ki je bila veljavna ob oddaji naročila.
  9. Ti pogoji začnejo veljati 9.5.2022 in prekličejo prejšnjo različico splošnih pogojev poslovanja.