Menjava, vračilo in pritožba
Zadovoljstvo naših strank je izjemno pomembno, zato se svoje delo trudimo opravljati po najboljših močeh. Kljub našim prizadevanjem pa ne gre vedno vse po načrtu. Napake smo v vsakem primeru pripravljeni popraviti, zato stranke izdelke lahko zamenjajo/vrnejo/reklamirajo.
Če želiš izdelke zamenjati, vrniti ali reklamirati, zahtevo vnesi s klikom na spodnji gumb:
Osnovne informacije:
VRAČILO IZDELKOV
- Zahtevek za vračilo izdelkov je treba oddati prek spletnega obrazca.
- Kupec lahko izdelke vrne v 100 dneh po njihovem prejemu.
- Vrnjeni izdelki ne smejo biti nošeni in oprani ter morajo imeti originalno embalažo in etikete.
- Vrniti je mogoče tudi spodnje perilo in kopalke (pod pogoji iz točke 2). Ženske kopalke morajo imeti originalno higiensko nalepko.
- Naslov za vračilo bo vključen v navodila, ki jih stranka prejme po izpolnitvi spletnega obrazca.
- Kupec izdelke vrne na lastne stroške.
- O prejemu in obdelavi vrnjenih izdelkov bo kupec obveščen po elektronski pošti.
- Kupnina za vrnjeno blago bo kupcu povrnjena v 14 dneh po dostavi izdelkov na navedeni naslov.
ZAMENJAVA IZDELKOV
- Zahtevek za zamenjavo izdelkov je treba oddati prek spletnega obrazca.
- Kupec lahko izdelke zamenja v 100 dneh po prejemu blaga.
- Vrnjeni izdelki ne smejo biti nošeni in oprani ter morajo imeti originalno embalažo in etikete.
- Zamenjati je mogoče tudi spodnje perilo in kopalke (pod pogoji iz točke 2). Ženske kopalke morajo imeti originalno higiensko nalepko.
- Naslov za menjavo bo vključen v navodila, ki jih stranka prejme po izpolnitvi spletnega obrazca.
- Kupec izdelke vrne na lastne stroške.
- O prejemu in obdelavi menjanih izdelkov bo kupec obveščen po elektronski pošti. Želeni novi izdelki bodo nato poslani stranki na naše stroške.
- Ob zamenjavi izdelkov kupec prejme račun, ki pa je zgolj informativne narave in ne pomeni, da bo moral kupec izdelke ponovno plačati.
- Zamenjava izdelka za drugo velikost je možna le enkrat. Če tudi nova velikost ni zadovoljiva, lahko kupec izdelke vrne v skladu z zgornjimi navodili (glej VRAČILO IZDELKOV).
REKLAMIRANJE IZDELKOV
- Zahtevek za reklamacijo je treba vložiti prek spletnega obrazca in upoštevati spodaj navedena navodila.
- Zahtevke običajno rešimo tako, da stranki kupnino vrnemo v 14 dneh po zaključeni obdelavi reklamacije.