Reklamacija

Pomembno nam je vaše zadovoljstvo, in zato se trudimo opravljati naše delo najboljše, kako to znamo. Ampak stalno smo samo ljudje, in se lahko zgodi, da se nekaj lahko pokvari. Če potrebujete zamenjati ali vrniti blago, postopek je enostaven:

  1. Izpolnite reklamacijski list, ki ga najdete spodaj.

  2. Prosimo pozor. Z higijenskih razlogov nogavice in moške boksarice, spodnje majice, spodnje hlače, žensko in otroško spodnje perilo in kopalke ne menjamo. Isto tudi ne sprejemamo sprobano spodnje perilo in odpakirane nogavice brez originalnih etiket.

    Blago je potrebno poslati PRIPOROČENO po pošti na naslov naveden spodaj:

Dedoles s.r.o.GLS,

Cesta v prod 84,

1000 Ljubljana,

Slovenija

*na navedenem naslovu se reklamacije neobdelujejo, zato obdelava vaše zahteve lahko traja dlje časa. O zaključku obdelave reklamacije vas bomo informirali preko elektronskega sporočila.


MENJAVA:

- Če imamo blago na zalogi, pošiljamo ga takoj – poštnino drugič seveda ne plačate. 

- Če blaga nimamo na zalogi, je potrebno se držeti predvidenega roka dostave navedenega na naši spletni strani poleg željenega izdelka in željeni velikosti v času obdelave reklamacije.

- Menjamo samo kos za kos. Menjava za drugačen motiv ali izdelek ni mogoča.

VRAČILO:

- V primeru vrnitve. Denar navadno povrnemo do 2 tednov od obdelave reklamacije.

- V primeru, da je bilo v paketu darilo, je potrebno ga poslati nazaj z povrnjenim blagom.

- Denar vračamo na transakcijski račun. Nikoli ne preko poštne položnice.

- V primeru koriščenja akcije 1+1 ali 2+1 je potrebno povrniti vse izdelke z katerimi je kombiniran popust povezan.

POGOJI REKLAMACIJE:

Prosimo, da blago ne pošiljate nazaj po povzetju, če ste se odločili ga poslati po pošti. Pakete po povzetju ne prevzemamo.

Na reklamacijo sprejemamo samo ne prano in ne nošeno blago z original etiketi.

V primeru, da ne vrnete darilo, bo njegova vrednost odšteta od povrnjene vsote. Na darila k naročilam ni mogoče uveljaviti reklamacijo.

Za napako blaga ni mogoče šteti spremembo lastnosti blaga, ki:
-se je zgodila v garancijskem obdobju zaradi obrabe ali nepravilne uporabe ali neustrezne oskrbe,
-se je zgodila zaradi naravnih sprememb materialov, z katerih je blago izdelano,
-se je zgodila zaradi kakršnekoli poškodbe kupcem ali tretje osebe ali drugega nepravilnega posega.


Garancijski list si lahko prenesete in natisnete tudi z klikom na sliko: